Obec Pátek




AKTUALITY:
Nakládání s odpadem během epidemie
Nakládání s odpadem během epidemie Pokud občan používá roušky jako preventivní opatření, není virem COVID-19 nakažený,...
Používání ochranných prostředků
Používání ochranných prostředků a opatření v souvislosti s ochranou před nákazou a šířením COVID - 19. Zde je...
Mimořádná opatření ze dne 23. 3. 2020
Od 24. března 2020 pokračuje až do 1. dubna 2020 zákaz volného pohybu osob na území ČR. Tedy omezit pohyb na veřejně dostupných místech na dobu...
Prosba občanům
Vážení občané,  obracíme se na Vás s velkou prosbou, zda nemáte doma nějakou prádlovou gumu. Dobrovolnice v mateřské škole...
Sběrné místo v Pátku
Sběrné místo v Pátku bude do odvolání UZAVŘENO. Děkujeme za pochopení.
Změna prodejní doby pro seniory
Od pátku 20. března je v maloobchodních prodejnách potravin, hygienického zboží, kosmetiky a jiného drogistického zboží, čas mezi 7:00 hodin...

všechny aktuality
Obec Pátek

Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 442/2006, která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

1. Název

Obec Pátek, Obecní úřad Pátek

2.Důvod a způsob založení

Obec Pátek je založena v souladu se zákonem č. 128/2000 Sb. o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů.

 

3. Organizační struktura

Samospráva:

Zastupitelstvo - 7 členů

 

Státní správa:

Jiří Bulušek - starosta

Iveta Zikmundová - místostarosta

 

4. Kontaktní spojení

 

4.1. Kontaktní poštovní adresa

Obec Pátek, Obecní úřad Pátek

Pátek 14

290 01 Pátek

 

4.2. Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

Obecní úřad Pátek

Pátek 14

290 01 Pátek

 

4.3. Úřední hodiny

Pondělí a Středa   08.00 - 10.00

Úterý a Čtvrtek    18.00 - 20.00

 

4.4. Telefonní čísla

Telefon: 325 625 010

             724 183 106

 

4.5. Čísla faxu

 

4.6. Adresa internetové stránky

oficiální: www.obecpatek.cz

 

4.7. Adresa e-podatelny

e-podatelna: podatelna@obecpatek.cz

pravidla elektronické podatelny

 

4.8. Další elektronické adresy

starosta@obecpatek.cz

mistostarosta@obecpatek.cz

obec@obecpatek.cz

 

4.9. Datová schránka

ID ISDS: a7hb34q

 

        4.10. Profil veřejného zadavatele

                 https://www.vhodne-uverejneni.cz


        4.11. Registr smluv

                 https://www.vhodne-uverejneni.cz

  

 5. Případné platby lze poukázat

 

Číslo účtu: 7521191, kód banky: 0100

KB a.s., Nymburk

 

6. Identifikační číslo

           

IČ: 00239593

 

7. Daňové identifikační číslo

 

DIČ: obec není plátcem DPH

 

8. Dokumenty


8.1. Seznamy hl. dokumentů

- Územní plán obce

- Vydané obecně závazné vyhlášky

- Požární řád

- Informace občanům, jak se chovat při mimořádných událostech

Uvedené dokumenty k nahlédnutí v kanceláři Obecního úřadu Pátek

 

8.2. Rozpočet

       Rozpočet na rok 2020

       Rozpočet na rok 2019

       Rozpočet na rok 2018     

       Rozpočet na rok 2017

       Rozpočet na rok 2016

       Rozpočet na rok 2015

       Rozpočet na rok 2014

příslušná rozpočtová opatření daného kalendářního roku naleznete v sekci ROZPOČET OBCE 

 

9. Žádosti o informace

Žádost o informace dle zákona č. 106/1999 Sb.

 

10. Příjem žádostí a dalších podání

Příjem žádostí a dalších podání

 

11. Opravné prostředky

Opravné prostředky

 

12. Formuláře

Veškeré formuláře jsou k dispozici na Obecním úřadu Pátek,

nebo v záložce - dokumenty ke stažení

 

13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací

Informace o řešení životní situace Vám budou poskytnuty v kanceláři Obecního úřadu Pátek. 

Informace jsou také k dispozici na www stránkách Středočeského kraje - portál krizového řízení,

dále pak na HZS Středočeského kraje - OČMU

 

14. Předpisy

 

14.1. Nejdůležitější používané předpisy

Nejdůležitější používané předpisy

 

14.2. Vydané právní předpisy

Obecně závazné vyhlášky obce

 

15. Úhrady za poskytování informací

15.1. Sazebník úhrad za poskytování informací

Obecní úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy

sazebník úhrad

 

15.2. Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně, a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.

 

16. Licenční smlouvy

 

16.1. Vzory licenčních smluv

                      

16.2. Výhradní licence

V současné době nejsou obcí Pátek poskytnuty žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

 

17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.

 

Výroční zpráva za rok 2013 - zobrazit

Výroční zpráva za rok 2014 - zobrazit

Výroční zpráva za rok 2015 - zobrazit

Výroční zpráva za rok 2016 - zobrazit

Výroční zpráva za rok 2017 - zobrazit

Výroční zpráva za rok 2018 - zobrazit

Výroční zpráva za rok 2019 - zobrazit